Klachtenregeling

Klachtenregeling

Bij VerandaLife doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U als tevreden klant in onze hoogste prioriteit. Heeft u een onprettige ervaring gehad of bent u ontevreden of teleurgesteld over onze service of producten? Dat vinden wij erg vervelend. U heeft de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen. Onder een klacht verstaan wij iedere blijk van onvrede over onze dienstverlening of producten. We luisteren graag naar u en zoeken samen met u naar een passende oplossing.


Klacht indienen
U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken via info@verandalife.nl.

Welke gegevens hebben wij van u nodig?
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u om onderstaande informatie te vermelden in uw e-mailbericht:

 

  • uw naam, adres en het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent;
  • uw factuurnummer;
  • een omschrijving van uw klacht;
  • de oplossing die u wenst;
  • eventuele bijlagen om uw klacht te onderbouwen.

Wat doen wij met uw klacht?

Nadat wij uw klacht in goede orde hebben ontvangen, krijgt u een schriftelijke ontvangstbevestiging. Dienvolgens nemen wij - meestal telefonisch - contact met u op over de inhoud en de afhandeling van uw klacht. Tevens ontvangt u binnen zes werkdagen een schriftelijke inhoudelijke reactie op uw klacht. De termijn van zes dagen gaat in als wij uw klacht hebben ontvangen.

In onze inhoudelijke reactie leest u hoe wij de klacht hebben opgelost of nog zullen oplossen. Soms geeft een klacht aanleiding om een product of dienst aan te passen. Als dat in uw situatie geldt, hoort u dat eveneens van ons. Wijzen wij uw klacht af? Dan krijgt u informatie over wat u verder kunt doen. Wij registreren uw klacht en de afwikkeling daarvan.

Share by: